חשיבות אטימת קירות חיצוניים

בין אם אתה בונה בית ובין אם אתה משפץ בית קיים, חשוב לוודא שהקירות החיצוניים של הנכס אטומים כראוי. זה ימנע ממים ומזהמים אחרים להיכנס למבנה. בנוסף, זה ישפר את יעילות הבידוד שלך וחומרים אחרים.

מתי צריך לאטום קיר חיצוני?

שמירה על יובש ביתך אינה תכונה קטנה, תלוי באזור מגוריך, אתה עלול להיות במצוקה של גשם זלעפות או להיות נתון לטמפרטורות מתחת לאפס. הבשורה הטובה היא שתוכל בקלות לתקן את המצב על ־ ידי כך שתגייס את עזרתו של מומחה מוכשר להגנה מפני מים. כמו כן, אם אתה על תקציב, אל תפחד לקחת את הקפיצה. אם אתה נמצא בשוק למקום חדש להתקשר הביתה, אתה כנראה יכול להשיג עסקה על בית תורני או דירה. זה נכון במיוחד אם אתה מחפש אחוזה מודרנית. בית מבודד היטב, עם ניקוז נכון ותוכנית גינון מתוכננת היטב הוא הכרטיס למשפחה מאושרת. לא משנה איפה אתה גר, אתה רוצה לשקול תוכנית מתוכננת היטב. בין אם אתה קונה בית בפעם הראשונה או מקצוען מנוסה, תצטרך תכנית מתוכננת היטב כדי להדריך אותך בתהליך. המקום הטוב ביותר להתחיל בו הוא לבחון את התקציב שלך, ואז להעריך את סגנון החיים שלך. למרבה המזל, יש אפשרויות רבות לבחירה. חלק מהזנים היקרים יותר דורשים ממך לשלם פרמיה כדי להשיג את העסקה הטובה ביותר. עם זאת, תצטרך להיות סבלני ולקחת את הזמן שלך.

כיצד איטום קיר חיצוני נעשה?

בין אם אתה מחפש בית חדש או פשוט צריך לעשות קצת תחזוקה במשכן הנוכחי שלך, זה רעיון טוב לשקול את הקירות החיצוניים של הנכס שלך. בעוד קירות אלה אינם מוגבלים מבחינה טכנית אל החוץ, הם עדיין יכולים להוות סיכון לבריאות שלך וחפצים אם נשאר לא מסומן. למרבה המזל, יש קומץ של פתרונות כדי לתקן את הבעיה.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לעסוק בשירותיו של איש מקצוע המסוגל לבצע את העבודה במסגרת הזמן הקצרה ביותר האפשרית. המקום הטוב ביותר להתחיל הוא עם בדיקה מקיפה של הבית שלך חיצוני. אם אתה נמצא בשוק עבור פתרון קיר חיצוני, אולי כדאי לך לבדוק Hitch בנייני נכסים עבור הצרכים שלך חסין מים. צוות הידע של החברה יעזור לך לקבוע את האפשרות הטובה ביותר עבורך ועבור משפחתך. בין אם אתה צריך שיפוץ מוחלט של החיצוני שלך, או רק ניקוי מהיר, המומחים ב היץ 'יכולים להתמודד עם כל זה. אולי אפילו יהיה לך מזל לקבל ציטוט בחינם.

למשימה החשובה של עמידה במים 'של הרכוש שלך, המומחים המיומנים של היץ. הצוות מוקדש לספק לך את השירותים הכי מקצועיים ואמינים שיש בסינגפור.

אילו חומרים משמשים לאיטום? ‏

בין אם אתה בונה בית חדש, מוסך או חלל מסחרי, הקירות החיצוניים של הבניין שלך יכולים להיפגע ממים ולחות. חומרי איטום יכולים למנוע חדירת אוויר ולהרחיק לחות. אם הקירות שלך אינם אטומים למים, הלחות בתוך החומה תמשיך להצטבר, מה שיוביל להידרדרות החומה.

ישנם מספר חומרים המשמשים לקירות חיצוניים חסינים למים. ניתן להחיל אטימות על החלק החיצוני של הקיר או על המפרקים שבקיר.

תאי איטום מיוצרים בדרך כלל משרפים אקריליים, שופכין או סיליקון. אטימות אלה יוצרות סרט שהופך לבלתי חדיר ללחות. הם יכולים לשמש לאטימת פערים במעברים מגג לקיר, בתפרים עומדים, או במפרקי הרחבה.

איטום משותף יכול להתגלגל או ליישם בצורה נוזלית. אפשר גם ליצור אותם מראש. הם יכולים לשמש לאטימת הקצוות של הקפות קצה מתכת, למשל. הם בדרך כלל ארוזים ברצועות או לחמניות ויש להם ערכי הארכה שהם גדולים מאלף אחוז. הם מתאימים לרוב המתכות הצבועות.

קליפת סיליקון היא בחירה מצוינת עבור סביב חלונות חיצוניים ודלתות. ניתן להשתמש בו כדי לאטום את החלונות אל ג 'מב או את יחידת החלון אל הציפוי. ניתן לצבוע אותו לאחר זמן קצר של ייבוש. הוא גם עמיד מאוד ויימשך עד עשרים שנה.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://nanoztec.com/%D7%90%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D/