יועץ מעליות מקצועי

מהו יועץ מעליות מקצועי?

יועצי מעליות הם מומחים מתמחים בתעשייה המתכננים, בודקים ובודקים מעליות, דרגנועים, שבילים נעים ושינועים אחרים המניעים אנשים.

יועצי מעליות מקצועיים מורשים עובדים עבור בעלי בניינים ומנהלי נכסים, מהנדסים ואדריכלים. הם מספקים הערכות הנדסיות בלתי משוחדות, ביקורות תחזוקה ושירותי ייעוץ מודרניזציה.

ייעוץ מעלית מקצועי

יועץ מעליות מקצועי יכול לספק לבעלי בניינים, מנהלי נכסים ומנהלי מפעלים פיזיים מגוון רחב של שירותי תכנון והערכה של תחבורה אנכית. אלה כוללים ביקורת תחזוקה, הערכות קוד, פיתוח ספציפיות וביקורת לתחזוקה, מודרניזציה ופרויקטים חדשים של התקנה.

יועצי מעליות מועסקים בדרך כלל כקבלנים עצמאיים על ידי אדריכלים, מהנדסים או ישירות על ידי בעלי נכסים לפרויקטים בנייה בקנה מידה גדול הכוללים תחומים טכניים מרובים. כמה יצרני מעליות מעסיקים גם צוות מיומן במחלקות הנדסה למכירות טכניות ותמיכה כדי לסייע בעיצוב מערכות מעליות ומדרגות נעות.

בעלי נכסים רבים, ריטים (נאמנויות מקרקעין), אגודות דירות, חברות גדולות, קמפוסים במכללות, רשתות מלונות, קניונים ומבנים אחרים מתמודדים עם עלויות ציוד הובלה אנכיות הולכות וגוברות. קבלת אותם תחת שליטה חשוב הן עלות תפעולית ובטיחות.

מערכת תחבורה אנכית מתוכננת היטב היא קריטית לפעולה חלקה של הבניין שלך. מעלית ירודה, דרגנוע או עיצוב שביל נע יכול לגרום כסף מבוזבז, חוסר יעילות המערכת וזמני המתנה ארוכים שישפיעו לרעה על המוניטין שלך.

יועץ מעלית מקצועי יכול לעבוד לטובתך כדי לוודא שתקבל את ציוד ההובלה האנכי האיכותי ביותר ושירות במחיר הסביר ביותר האפשרי. עם שנים של ניסיון במעלית, דרגנועים בתעשייה, הם יודעים את החסרונות, יכול לחסוך לך הרבה זמן וכסף בתהליך.

למה לשכור יועץ מעלית מקצועי?

בין אם אתם מחפשים לבנות, לחדש או לתחזק את המעליות והמדרגות הנעות שלכם, יועץ מעליות מקצועי הוא בחירה מצוינת. הם יעזרו לך עם כל הפרטים החשובים של הפרויקט שלך ולוודא כי הכל נעשה לפי המפרט.

יועצי מעליות נשכרים בדרך כלל על ידי בעל בניין, אדריכל או קבלן כללי כדי לפקח על כל ההיבטים של מערכות התחבורה האנכיות שלהם. השירותים שלהם יכולים לנוע בין עיצוב בנייה חדש למודרניזציה לתחזוקה ובדיקה.

הם יכולים גם להרכיב חוזי תחזוקה מקיפים ותוכניות שיאפשרו לך לקבל את כל צרכי התחבורה האנכיים שלך נפגשו במקום אחד. הם יעריכו את סוג הבניין שלך, תפוסה, גיל הציוד והצרכים הנוכחיים/עתידיים מהמעליות והמדרגות הנעות שלך וינהלו משא ומתן עם ספק התחזוקה שבחרת להקים את השותפות הטובה ביותר.

שירות נוסף שיועץ מעליות יכול לספק הוא בדיקה דו-שנתית של כל המעליות בבניין שלך. הם יעריכו את מצב כל המעליות שלך ויכתבו רשימה של כל הפריטים שצריך לתקן.

יועצי מעליות בעלי ניסיון בכל סוגי הבניינים ופיקחו על מאות מתקני מעליות, מודרניזציות וחוזי תחזוקה ביישומים אלה. הידע שלהם בנושאים ופתרונות אלה הוא לא יסולא בפז.

מה עושה יועץ מעלית מקצועי?

יועץ מעלית מקצועי מספק פתרונות מקיפים לנושאים הנוגעים לציוד תחבורה אנכי כגון מעליות, דרגנועים ושבילים נעים. השירותים שלהם כוללים תכנון, בדיקות ובדיקות תחזוקה.

יועצי מעליות הם קבלנים עצמאיים, והם יכולים להיות מועסקים על ידי אדריכלים או מהנדסים על בסיס חוזה. הם גם עובדים עבור בעלי נכסים על בסיס שכירות ישירה.

ביצוע קוד ספציפי סחר ו / או בדיקות בקרת איכות על מעלית, דרגנוע וציוד שביל ממוכן כדי להבטיח התקנות, תחזוקה ותפעול מתבצע על פי מפרטים, תוכניות ומסמכים וחוקים או קודים החלים.

להעריך את תחזוקת המעלית והדרגנוע הקיימים ולזהות רכיבים עיקריים הזקוקים לתיקון או החלפה ולשפר או לשפר את התהליכים הנוכחיים של קבלן המעלית כדי להבטיח שביצועי המערכת עומדים בהתקנה המקורית או חורגים ממנה.

עזרה לבעלי בניינים להפחית את עלויות שירות המעליות שלהם על ידי מינוף מערכות היחסים שלהם עם חברות המעליות כדי לקבל את המחירים והתנאים הטובים ביותר לתיקוני ציוד, החלפות ושדרוגים.

רוב האנשים מוצאים את עצמם זקוקים ליועץ מעלית מקצועי כאשר מתעוררת בעיה כלשהי עם הציוד שלהם. עם זאת, לא כל יועצי המעליות זהים וחשוב לקחת בחשבון את האישורים שלהם לפני שמחליטים על מי להעסיק.