מקלחון סטנדרטי

כיצד לבחור את הגודל הנכון מקלחון סטנדרטית לשירותים שלך

כשאתה מעצב את חדר האמבטיה שלך, גודל המקלחון הסטנדרטית שלך הוא שיקול חשוב. גודל המקלחון נקבע על ידי מספר גורמים, כולל מיקום, עיצוב והיבטים אחרים. להלן מספר הנחיות שיכולות לעזור לך לבחור את המקלחון הסטנדרטית המתאימה לחדר האמבטיה שלך. הקפד לבחור את הגודל המתאים לחלל העומד לרשותך, וזכור את מידות החדר אליו אתה מעצב.

מהו גודל מקלחון סטנדרטי?

כשמדובר בעיצוב חדר אמבטיה, גודל מקלחון הוא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. זה יכול לעזור לך להפיק את המרב מהשטח שלך, אך עליך לשקול גם את מיקום המקלחון שלך ואת העיצוב של שאר חדר האמבטיה שלך. תוכלו לבחור בין מקלחון בגודל סטנדרטי לבין מקלחון עם תא מקלחון, בהתאם להעדפותיכם.

גודל המקלחון הסטנדרטי הוא 36 איקס 36 סנטימטרים, או תשעה מטרים רבועים. עם זאת, אם אתה מתכנן להתקין התקנה למקלחון בלבד, הגודל יהיה שונה מאשר אם אתה מוסיף לה אמבטיה. את מקלחון גודל הוא רק כללי גודל, כמו את מקלחון מסגרת תופס מקום, כמו גם.

כדי לקבוע את גודל המקלחון שלך, עליך למדוד את השטח הפנוי בחדר האמבטיה ולקבוע כמה מקום תצטרך. בעת מדידת החלל, נסה למתוח את הידיים החוצה ולהסתובב במעגל, וודא שאתה משאיר הרבה מקום. אם השטח מוגבל, תוכלו להתקין גם מקלחון תא או שילוב אמבטיה / מקלחון.

לחוויית מקלחון נוחה ובטוחה, צריך להיות מקום מתאים לעמידה והתפשטות. על פי סעיף קוד המגורים הבינלאומי לשנת 2015 ר307, חייב להיות מרווח של לפחות 24 אינץ ' בין המקלחון לכל אביזרי אמבטיה אחרים. השטח הנוסף יכול לעשות הבדל גדול בחוויה שלך במקלחון. כמו כן, מומלץ לאפשר 30 אינץ ' של אישור בין המקלחון לבין אביזרי אמבטיה אחרים. זה נותן לך מספיק מקום להתפשט, להתייבש ולפתוח את דלת המקלחון.

כיצד להתאים מקלחון סטנדרטי לשירותים שלך?

לפני שתוכל להתקין מקלחון סטנדרטי חדש, עליך למדוד את החלל בחדר האמבטיה שלך. מדוד מהרצפה לחלק העליון של יחידת המקלחון הנוכחית שלך. זה עוזר למדוד פעמיים, כך יהיה לך מדידה מדויקת. המדידה הגבוהה יותר בדרך כלל טובה יותר. הקפד להשאיר מספיק מקום בין המקלחון החדשה שלך ואת השידה או יהירות, מדי.

הגודל הסטנדרטי של מארז מקלחון הוא 36 אינץ 'רחב על ידי 60 אינץ' ארוך. מקלחות רחבות יותר מזה הן בדרך כלל יחידות אמבטיה-מקלחון. המקלחון שתבחר צריכה להיות בגובה וברוחב המתאימים לחדר האמבטיה שלך. חשוב שגובה דלת המקלחון יתאים לגובה הפקדים והרצפה שלך.

גודל המקלחון הוא שיקול חשוב במהלך שיפוץ אמבטיה. בעוד יחידות מקלחון טרומיות רבות זמינות בגדלים שונים, חשוב לקחת בחשבון את הגודל האמיתי של חדר האמבטיה שלך ואת הגדלים הסטנדרטיים שלו. מדוד את החדר על ידי עמידה או תנועה במקלחון כדי לקבל מושג מדויק על גודלו. הגדלים הפופולריים ביותר הם ברוחב 36 אינץ 'ובעומק 32 אינץ', אך האורך ישתנה.

כיצד לבחור מקלחון סטנדרטי?

בחירת מקלחון בגודל הנכון יכולה להיות אתגר, במיוחד אם יש לכם משק בית גדול. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי להקל על התהליך. ראשית, עליך לקבוע את הגובה הממוצע של אלה במשק הבית שלך. חשוב גם לקחת בחשבון את גובה ילדיכם מכיוון שהם עדיין גדלים, לכן וודאו כי אתם בוחרים מקלחון המתאימה לגובהם הנוכחי.

מלבד הגובה, גם הרוחב חשוב מאוד. אתה אמור להיות מסוגל למדוד את החלל הזה מהרצפה לחלק הגבוה ביותר של יחידת המקלחון הקיימת. זה רעיון טוב לקחת שתי מדידות, אבל תמיד ללכת עם אחד גבוה יותר כדי להבטיח שיש לך מספיק מקום לטעויות. שלושת הממדים של מקלחון הם הגובה, הרוחב והעומק.

מקלחון סטנדרטית רוחבה 36 על 36 אינץ' ואורכה תשעה מטרים רבועים. גודל זה אידיאלי למקלחון הממוצעת, אך תוכלו גם להתקלח קטן יותר אם יש לכם חדר אמבטיה קטן. זכור כי המקלחון צריכה להיות גדולה מספיק כדי לספק נוחות לאדם באמצעות אמבטיה.

גם גודל דלת המקלחון חשוב. דלתות מקלחון סטנדרטיות יכולות לנוע בין 22 אינץ 'ל -36 אינץ'. אלה רחבים יותר מאלה ידרשו תמיכה נוספת בפאנל, ולכן חשוב לבחור את הגודל הנכון.