כסאות פלסטיק לגינה

כיצד להעניק לגנים מראה רענן עם כסאות פלסטיק

כסאות גן מפלסטיק יכולים להעניק לגינה שלך מראה חדש ורענן. כיסאות אלה עשויים שרף פוליאולפין לא נקבובי, וצבעים לא לדבוק בהם. עם זאת, חלק מהיצרנים מייצרים צבעי ריסוס במיוחד לכיסאות שרף. אלה יכולים להפוך כיסאות אפרוריים לתוך אלה מחפשים חדשים בתוך שעות. אתה יכול גם להשתמש בתערובת של אקונומיקה ביתית ומים לניקוי כסאות טחובים.

למה להשתמש בכסאות פלסטיק לגינה?

אם אתם מחפשים דרך לסדר את הגינה שלכם אך אינכם רוצים לבזבז הרבה כסף, כסאות גן מפלסטיק הם אופציה נהדרת. הם קלים לתחזוקה וניתן לרכוש אותם במעט מאוד כסף. כיסאות פלסטיק הם גם קל לצייר אם אתה רוצה לתת להם מראה חדש. אם אתה רוצה להעניק לכיסאות שלך מראה מותאם אישית יותר, שקול לרסס אותם.

ראשית, שטפו את הכיסאות על ידי ניגובם מלמעלה למטה. ספוג רך או מברשת ניילון יהיה מועיל. ניתן גם לפזר סודה לשתיה יבשה על הספוג כדי להרים כתמים. לאחר שתסיים, שטוף את הכיסאות בעזרת צינור או מטלית מיקרופייבר. ברגע שהם יבשים, אתה יכול למקם אותם בשמש או לאחסן אותם בתוך הבית.

אם אינך רוצה לבזבז הרבה כסף על ריהוט חוץ חדש, שקול לרענן את כסאות הפלסטיק שלך בצבע ריסוס. אתה יכול אפילו למצוא צבע ריסוס המיוצר במיוחד לכיסאות גינה מפלסטיק שרף. בדרך זו, אתה יכול להפוך כיסא חדגוני לתוך אחד חדש טרי בתוך שעות. לחלופין, ניתן לנקות כיסא טחוב עם תמיסה של אקונומיקה ביתית ומים.

כסאות פלסטיק לגינה קל לצייר. אתה יכול למצוא כמה צבעים זולים בשוק. פשוט בחר אחד שמתאים לשימוש חיצוני. אתה יכול גם לקנות פריימר המסייע לצבע להיצמד לפלסטיק. זהו פתרון נהדר עבור אלה שרוצים להשתמש בצבע מסוים. רק דאגו ללבוש מסכת מגן והשתמשו בצבע ריסוס באיכות טובה.

איך כסאות פלסטיק מוסיפות צבע לגינה?

כסאות פלסטיק לגינה הם זולים וקלים לשימוש. למרבה הצער, לעתים קרובות הם נראים אותו דבר בגנים. עם זאת, אתה יכול בקלות להוסיף צבע כסאות פלסטיק לגינה על ידי ציור אותם. עבודת צבע פשוטה זו היא דרך זולה וקלה לשנות את המראה של הגינה שלך. אתה יכול גם להשתמש בצבע ריסוס כדי להעניק להם מראה חדש.

בעוד כיסאות פטיו פלסטיק נוטים לדעוך עם הזמן, אתה יכול לגרום להם להיראות חדש לגמרי על ידי ריסוס אותם. התהליך הוא פשוט מספיק כדי לעשות את עצמך והוא יכול להיות פרויקט סוף שבוע נהדר. תזדקק למים חמים, ספוג ומנקה לכל מטרה, כמו גם צינור גינה. לאחר שתסיים, ודא כי הכיסאות יש הזדמנות להתייבש לחלוטין.

לצביעת כסאות גן מפלסטיק תוכלו לקנות צבע ריסוס חיצוני מיוחד. אתה יכול להשתמש בצבע כמעיל בסיס כדי להגן על הפלסטיק. אם תרצה שהצבע ייראה חלק, תוכל להשתמש בנייר זכוכית דק או בספוג מלטש. עם זאת, היזהר לא לשפשף את הצבע יותר מדי מכיוון שהוא עלול לגרום לשריטות גלויות.

בחירת כיסאות פלסטיק לגינה שלך

אתה יכול להוסיף סט מסוגנן של כסאות גן מפלסטיק לפטיו או לגינה שלך מבלי לשבור את הבנק. ריהוט מסוג זה ניתן לערימה ומגיע במגוון צבעים. הם יציב, עמיד, ובטוח לשימוש. יתר על כן, הם מאוד המושכים את העין. יש גם כמה קבוצות זמין כי יש תכונות באיכות גבוהה. למשל, קבוצה של שני כיסאות עם עיצוב מסוגנן המחקה את המראה של כיסאות הבציר היא בחירה מצוינת. משענת הגב והמושב המעוקלים שלו מספקים נוחות מרבית. יתר על כן, זה קל לניקוי.

בחירת הכיסאות הנכונים חיונית אם ברצונכם לקבל גינה נוחה. המושבים צריכים להיות רחבים וגבוהים מספיק כדי לאפשר לכם לשבת בנוחות. יתר על כן, יש לעצב את גב הכיסאות כך שתוכלו לשבת בהם ללא שום בעיה. שיקול חשוב נוסף הוא החומר. אתה יכול לבחור חומרי עץ, מתכת או שרף לכיסאות הגינה שלך.

מלבד היותו קל משקל, רהיטי פלסטיק הוא גם עמיד. חומר זה קל לתחזוקה ומגיע גם בעיצובים מתקדמים. הוא אידיאלי עבור פינת ישיבה חיצונית צבעונית ומודרנית. ריהוט פלסטיק הוא גם עמיד בפני מזג האוויר ולא דורש צבע או לכה. בנוסף, ריהוט פלסטיק נוח, כלומר לא תצטרך להוסיף כריות נוספות.

כסאות גן מפלסטיק מגיעים בסגנונות וצבעים שונים. כסא הפלסטיק הקלאסי הוא הבחירה הנפוצה ביותר, אך גם כסאות ראטאן ועץ פופולריים מאוד. יתר על כן, כיסאות אלה יתאים בצורה מושלמת בגן סקנדינבי, פינת לופט, או פטיו כפרי. אם ברצונכם להשקיע בכיסא עץ, עליכם לזכור כי ריהוט עץ טבעי דורש תחזוקה תקופתית.