שטיפת קווי ביוב

מדוע יש צורך בשטיפת קווי ביוב ובאיזו תדירות יש לעשות זאת

מדוע חשוב לשטוף קווי ביוב? כמה פעמים זה צריך להיעשות? ולמה אתה צריך לשכור מקצוען לעשות את זה? המשך לקרוא כדי ללמוד עוד! להלן הסיבות העיקריות לשכור איש מקצוע לניקוי קווי הביוב שלך:

מדוע שטיפת קווי ביוב נעשית?

אם אתה תוהה מדוע יש צורך בשטיפת קווי ביוב, ישנן סיבות רבות. השרברבים המנקים את קווי הביוב העיקריים שלך מאומנים מאוד לוודא שהמערכת שלך פועלת בצורה חלקה. הם מתחילים בפתיחת בור הספיגה שלך ועוברים את דרכם במעלה קו הביוב הראשי. לפעמים, הם ישתמשו סילון הידרו כדי לנקות את החסימה, לשטוף אותו בחזרה בכיוון זה נכנס. במקרים מסוימים, בדיקה וידאו יש צורך לקבוע איזה סוג של ניקוי הוא הטוב ביותר.

אמנם יש כמה דרכים לנקות את הניקוז שלך, אך תמיסה ביתית של סודה לשתיה וחומץ פועלת היטב להשמנת הצינורות שלך. התערובת מחליקה שומן וסוגים אחרים של פסולת. גריז יכול להצטבר בקווי הביוב שלך, גם אם אינך משתמש במטבח או בחדר האמבטיה שלך לעתים קרובות. אתה יכול לנקות את הניקוז בעצמך על ידי שימוש במנקה ניקוז מדי פעם, אך אל תשטוף אותו במורד הניקוז האחר.

ניקוז איטי: אם אתה מבחין כי הכיורים שלך פועלים לאט, כנראה שיש לך סתימה בביוב הראשי שלך. ניקוז איטי בחדר אמבטיה אחד או שניים אולי לא אומר בעיה, אך אם הם קורים בכל הבית, יש לנקות אותם על ידי אינסטלטור. צינורות ביוב חשובים לניקוז מים בביתכם, וקו ביוב סתום עלול לגרום לגיבוי מים.

באיזו תדירות יש לנקות קווי ביוב?

תדירות ניקוי קו הביוב שלך תלויה בגורמים רבים, כגון מספר האנשים המתגוררים בביתך וכמה חדרי אמבטיה יש לך. נכסים גדולים עם הרבה אנשים עשויים להזדקק לניקוי כל 18 חודשים בערך. בתים קטנים עם חדר אמבטיה אחד בלבד עשויים להזדקק לניקוי רק כל 22 חודשים. עם זאת, לעולם אל תחכה יותר מדי זמן עד שקווי הביוב שלך ייסתמו. זה עלול לגרום גיבויים, וזה לא מצב נעים.

אם אינך בטוח באיזו תדירות יש לנקות את קווי הביוב שלך, התקשר לאינסטלטור כדי לבדוק את הצינורות שלך. יש לנקות אותם כל 18 עד 22 חודשים אם יש לך קו ראשי. עם זאת, חשוב לזכור כי ייתכן שיהיה צורך לעשות זאת לעתים קרובות יותר אם יש בעיה הגורמת לגיבוי. אם אתה מבחין הצטברות או כפכפים מרובים, ייתכן שיהיה עליך ניקוי תכופים יותר.

אינסטלטורים מסחריים משתמשים בסילון מים, שיטה לניקוי קווי ניקוז המשתמשת בסילון מים בלחץ גבוה וחלקיקים שוחקים. חלקיקים אלה מפרקים מוצקים ופסולת הדבוקים לדפנות הצינור. סילון מים מסחרי הוא הדרך היעילה ביותר לשמור על קווי ניקוז נקיים וללא חסימות. שיטה זו עשויה להימשך חצי שעה או יותר. אם אתה ממהר להיפטר מבעיה, עם זאת, אינסטלטור מקצועי יכול לעשות את העבודה עבורך תוך מספר שעות.

למה אתה צריך מקצוען לשטיפת קווי ביוב?

קו הביוב שלך הוא חלק חשוב ממערכת האינסטלציה שלך, אך ישנן מספר סיבות מדוע עליך לשכור איש מקצוע שינקה אותו עבורך. הסיבה הראשונה היא שיש לנקות את קו הביוב שלך לפחות אחת ל -18 חודשים כדי למנוע צינור ביוב מגובה. אם הניקוז שלך מתחיל לגרגר, זה אינדיקציה לסתימה. קולות גרגור מגיעים מהסתימה המשחררת אוויר, וזה סימן לשלבים המוקדמים של גיבוי. מים כי בריכות סביב מנקז שלך הוא הסימן הבא.

בדיקת אינסטלציה היא גם רעיון טוב אם יש לך הרבה גידול עצים בנכס שלך. זה יכול למנוע התפתחות של בעיות גדולות יותר. אינסטלטור יכול גם לתקן סדקים בצינור שלך ולנקות את הניקוז כדי למנוע גיבויים עתידיים. על ידי שכירת איש מקצוע תוכלו להימנע מבעיה יקרה זו. אם אתה חושד בביוב מגובה, התקשר לאינסטלטור בהקדם האפשרי כדי למנוע אי נוחות.

לפרטים נוספים על שטיפת קווי ביוב, לחצו על הקישור: https://aji.co.il/%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%A6%D7%A0%D7%A8%D7%AA/