מחיצות זכוכית למשרדים

מחיצות זכוכית למשרד

בין אם אתם בונים בניין משרדים חדש או משפצים בניין ישן, מחיצות זכוכית יכולות לספק מראה ותחושה מודרניים. הם קלים, קלים לניקוי וניתנים לסידור מחדש בקלות.

בנוסף, קיר זכוכית מעוצב היטב יעזור ליצור סביבה חמה ומסבירת פנים. זה גם יעזור לשמור על העובדים ממוקדים במשימות שהם מוקצים להם.

מלבד היתרונות הברורים, זכוכית היא חומר ידידותי לסביבה. הוא משתמש בפחות אנרגיה לייצור מאשר מוצרים אחרים העשויים מחומרי גלם. למעשה, ברית הזכוכית האירופית מדווחת כי פסולת מוצקה הנוצרת מייצור זכוכית נמוכה יחסית.

זה גם לא כואב כי זכוכית עמיד. בנוסף, הוא עמיד בפני ריקבון. שלא כמו מעקות עץ, אין זה סביר למשוך טרמיטים וחרקים.

החלק הטוב ביותר במחיצות זכוכית הוא שהן קלות להתקנה ולהסרה. זה עושה את זה פתרון אידיאלי עבור משרדים לשנות את הפריסה שלהם לעתים קרובות. הם גם עמיד יותר מאשר סוגים אחרים של קירות.

מלבד הכנסת אור טבעי, קיר זכוכית ממוקם היטב יכול גם לגרום לחלל קטן להיראות גדול בהרבה. זה יכול להיות קשה להשיג את האפקט הזה עם מערכות קיר קונבנציונאלי.

זכוכית קלה גם לניקוי, כך שתוכלו להקדיש זמן רב יותר לביצוע העבודה במקום לנקות את הקירות. הוא גם עמיד בפני לחות ופחות סביר להיסדק או להישבר.

ממה עשויות מחיצות משרדיות?

בחירת חומרי מחיצת זכוכית של המשרד הנכונים יכולה לעשות הבדל משמעותי באיכות הסביבה המשרדית שלך. אתה יכול לבחור מתוך מגוון חומרים, כולל מתכת, עץ, זכוכית ובד סופג קול.

בנוסף לאסתטיקה, מחיצות משרדיות הן חלק חשוב בפריסת המשרד. הם מציעים פרטיות, שטח אחסון מוגבר וביצועי עבודה משופרים. הם יכולים גם להיות מותאמים אישית כדי לענות על הצרכים שלך.

הסוג הנפוץ ביותר של מחיצות המשרד הם תאים. חדרים אלה עם ארבעה קירות מספקים פרטיות, מקום לעבודה במחשב וחדר לשולחן עבודה. מחיצות אלה משמשות בדרך כלל במשרדים קטנים, אך ניתן להשתמש בהן גם בחללי משרדים גדולים יותר.

אפשרות נוספת היא מחיצה מהרצפה עד התקרה. מחיצות אלה הן בגובה מלא, כך שאתה לא לחסום את הנראות במשרד שלך. הם מוגדרים מחדש בקלות וניתנים להזזה. הם גם אידיאליים עבור יישומי מחסן.

מחיצות קבועות עשויות ממגוון חומרים, מפלדה כבדה ועד זכוכית. ניתן לצבוע אותם כך שיתאימו לעיצוב המשרד שלך. הם מציעים גם רמה גבוהה של בידוד אקוסטי. הם קלים להתקנה וניתן להגדיר אותם עם דלתות זכוכית.

מחיצות משרדיות מתקפלות הן פתרון מצוין למשרדים קטנים יותר. הם קל להגדיר ולקפל כאשר לא בשימוש. הם ניידים, קלים ועמידים. הם זמינים במגוון סגנונות, ממסכים אקוסטיים קטנים ועד קירות אקורדיון.

קיר מחיצת זכוכית משרדית

שלא כמו חטיבות גבס מסורתיות, מחיצות זכוכית הופכים פופולריים יותר ויותר עבור משרדים. קירות אלה מספקים פרטיות ומאפשרים לאור טבעי לעבור באזור. הם גם משפרים את תפוקת העובדים.

בהשוואה לסוגים אחרים של קירות משרדים, מחיצות זכוכית עמידות יותר ופחות יקרות לשיפוץ. הם גם קל להסיר אם הצורך עולה.

מחיצות זכוכית יכול להתבצע בכל סגנון וגודל כדי להתאים לצרכים שלך. הם מציעים מראה אסתטי והם מאוד אטרקטיביים. הם יכולים לשמש הן למגורים והן למסחר.

אדריכלים רבים מעדיפים מחיצות זכוכית בגלל התכונות השקופות שלהם. הם גם נותנים מראה נקי ומודרני. בנוסף ליצירת חלל, הם שימושיים גם לבידוד רעש. באמצעות קירות זכוכית פנימיים, מעצבים יכולים לחלק חדרים מבלי לוותר על שטח הרצפה.

מחיצות הזכוכית הניידות והניידות הן בחירה טובה עבור שטחי משרדים זמניים או צוותים המשתנים לעיתים קרובות. החומר עמיד ולא ימשוך טרמיטים או ריקבון.

כשאתה מחליט בין זכוכית או קיר גבס, בחר את החומר המתאים לתקציב שלך. אלומיניום הוא חומר בנייה פופולרי למחיצות זכוכית ממוסגרות. בהתאם לעיצוב החלל שלך, ניתן לסיים אותו עם ציפוי אבקה או אנודיזציה טבעית.

אפשרויות אחרות כוללות חלוניות זכוכית חלבית ושקופה. זכוכית רבודה זמינה גם כן. אלה יכולים להיות מיוצרים על ידי החלת סרט אווה או סרט זקיף על פיסת זכוכית.