סיבים אופטיים מאתרים דליפות מים

איתור נזילות מים הוא חלק חשוב בתחזוקת הבית. לדליפות הקטנות הללו יכולה להיות השפעה גדולה על חשבון המים שלך. שימוש בסיב אופטי לניטור קווי המים שלך יכול לעזור לך לאתר דליפות.

איך מזהים נזילות עם מצלמה תרמית?

שימוש במצלמה תרמית לאיתור נזילות בשרון היא דרך מצוינת למנוע נזק לרכוש שלכם. טכנולוגיה זו יכולה לעזור לך לאתר מאיפה הדליפה שלך מגיעה, ויכולה לחסוך לך המון כסף על תיקונים.

המצלמות התרמיות הטובות ביותר יכולות לזהות הבדל טמפרטורה קטן בין פני השטח של החומר לאדמה. זה אומר שאתה יכול להשתמש בהם כדי לזהות נזילות מים וחלחול מבלי שתצטרך לבצע חפירה מקיפה.

השימושים הנפוצים ביותר במצלמה תרמית הם איתור נזילות בקירות ובצנרת. הם יכולים לשמש גם לאיתור שירותים תת קרקעיים. ניתן לשלב את הטכנולוגיה עם רחפנים כדי לקבל סקירה כללית של אתר.

חשוב לנקות מצלמה תרמית לפני השימוש. העדשה נוטה לאבק ולכלוך, ושימוש במכסה עדשה מגן עוזר למנוע מהם לזהם את תוצאות ההדמיה התרמית שלך. חשוב גם לסגור את מכסה העדשה לאחר כל שימוש.

הדמיה תרמית היא דרך מצוינת לזהות נזילות מים בקירות ובתקרות של בניין. אם אתה יכול למצוא נזילות מוקדם, אתה יכול למנוע עובש לצמוח. ניתן אפילו למנוע נזק לרצפות ושבירת קירות.

אם אתה מחפש דרך זולה לעשות זאת, ייתכן שתרצה לשקול רכישת כלי עזר להדמיה תרמית. זהו מכשיר זול שיכול לאתר נזילות תת קרקעיות תוך שניות ספורות.

גילוי גז באזור השרון

PG&E חשפה לאחרונה את מערכת גילוי הגז האחרונה שלה בפני קהל של מקומיים סקרנים. באמצעות מערכת המבוססת על טכנולוגיית סטנפורד, החברה בוחנת את יכולותיה. העיר השרון עוקבת אחרי המזבלה הסניטרית ברחוב ההר כבר למעלה מ-18 שנים.

החברה טרם ערכה סקר בשרון הייטס. עם זאת, החברה מתכננת כעת צינור של 20 מייל שיתפרש מהשרון לברוקטון. הם גם מתכננים שדרוג גדול של תחנת המשנה הקיימת במזרח השרון. זה עשוי לכלול שנאים ומפסקים חדשים. יש מעט התנגדויות לפרויקט המוצע. ללא קשר למי שלא אומרים, לחברה יש רקורד של בניית תחנות כוח אמינות.

החברה גם פתחה קמפוס חדש של "מרכז העיר התחתון", שיהווה מוקד ליוזמות עתידיות לגילוי גז. במאמץ לגרום לקהילה להרגיש רצויה ככל האפשר, נעזרה החברה בתושבי המקום. הם הגדילו את צוות העובדים ביותר מ-70% מאז שיתוף הפעולה עם Blackline Safety Europe. הקמפוס החדש נועד להיות מקום מזמין ובטוח לעבוד בו, וכולל טכנולוגיה חדישה.

PG&E מציגה את תוכנית גילוי הגז החדשה של החברה בחומר יחסי הציבור שלה. החברה היא בקושי סוד, אבל זו הפעם הראשונה שהיא חושפת בפומבי את תוכניותיה.

סיב אופטי לניטור נזילות

סיב אופטי לניטור נזילות מים בשרון, אוסטרליה הוא פתרון חדשני לאיתור נזילות ברשתות חלוקת מים. באמצעות טכנולוגיה זו ניתן לאתר נזילות מים בזמן אמת ולתקן מים במהירות וביעילות. הוא גם מספק פתרון זול ויעיל לאיתור נזילות.

חיישנים מבוססי סיבים אופטיים מסוגלים לזהות גם מעברי לחץ וגם דליפות מים. החיישן הוערך בתנאי הפעלה שונים וזיהוי נזילות הודגם בהצלחה.

התקן הסיבים האופטיים הוצמד למשטח הפנימי של צינור PVC. זה היה מכויל למדידת הלחץ הפנימי של הצינור. על מנת לקבוע את מצב החלחול, כבל החישה חומם באמצעות חוטי התנגדות. הספקטרוגרמות הראו שחולפת הלחץ זזה כלפי מטה ככל שגודל הדליפה גדל.

לחץ חולף נמדד ב-100 הרץ. תוצאות משתי מערכות מדידת הלחץ הראו התאמה מצוינת. בנוסף, המתח שנמדד לאורך הסיב שורטט בתרשים קווי מתאר. המתח המרבי נמדד ב-1510 מ"מ. המתח היה בקורלציה שלילית ללחץ המים ודוחס את חיישן הסיבים המלוכדים.

החיישן הותקן בחלק הפנימי של צינור ה-PVC, ואורך החישה האפקטיבי הכולל של הסיב האופטי היה 50 מ"מ. הוא הוצמד למשטח הפנימי של צינור ה-PVC באמצעות Araldite. הקצוות הרופפים של הסיב כוסו בצינור גומי קשיח כדי להגן עליהם מפני נזק.