אריחים משושים

ריצוף הרצפה שלך עם אריחים משושים

יש לקחת בחשבון כמה דברים בעת ריצוף באריחים משושים. קודם כל, אתה צריך להחליט למה אתה רוצה אריח עם דפוס זה. שנית, אתה צריך לדעת אם אתה רוצה חומר עמיד. לבסוף, אתה צריך לחשוב על כמה תחזוקה זה סוג של אריח ידרוש.

למה כדאי להשיג אריחים משושים?

אריח משושה הוא סוג של אריח הרצפה שמגיע במגוון צבעים ומרקמים. בגלל ששת הצדדים שלהם, הם מאפשרים דפוסים שונים על פני הרצפה, אשר נותן את החדר יותר חזותית הערעור. הם יכולים לשמש גם כדי להפריד אזורים למטרות שונות או למשוך תשומת לב לאזורים מסוימים של החדר. הם גם אפשרות סבירה.

אריחים משושים יכול להיות עשוי מחומרים שונים, כולל קרמיקה וחרסינה. אריחי שיש מפוארים מאוד, וזמינים גם בעיצוב אריחים משושים. תוכלו למצוא גם אריחי מלט משושים המחקים את מראה החומרים היקרים יותר. מלבד האפשרויות היקרות יותר, תוכלו למצוא גם אריחים משושים העשויים מאבנים טבעיות. אם אתה רוצה ליצור מראה ייחודי באמת, אתה יכול גם להשתמש מראות או אמא של אריח פנינה. אריחים אלה קלים מאוד לניקוי ותחזוקה.

יתרון גדול נוסף של אריחים משושים הוא שהם יכולים לחקות פרחים ועיצובים אחרים. הם מגיעים גם במגוון צבעים, כך שתוכלו לערבב ולהתאים אותם ליצירת מגוון דוגמאות וצורות מעניינות. אריחים אלה יעילים במיוחד כאשר משתמשים בהם בחדרי אמבטיה לילדים, מכיוון שהם מוסיפים כתם צבע לחדר. ניתן גם לפזר משושים בודדים על הרצפה כדי ליצור אפקט שובב.

יתרון נוסף של אריחים משושים הוא שהם מעשיים. הם עושים קומה אטרקטיבית המאפשרת לך בקלות מיקום רהיטים להגדיר שטח. הם גם שימושיים להצגת כיוונים. הם גם גורמים לחדר להרגיש מרווח יותר. הם יכולים להיות מונח במרכז החדר, אשר מושך תשומת לב הרחק חוסר אחידות או אריחים חלקיים.

המדריך לריצוף עם אריחי משושה:

אם אתה שוקל לרצף את הרצפה שלך, דפוס משושה הוא בחירה מצוינת. דפוס זה בעל מראה קלאסי אך יכול להיות גם מודרני עם וריאציות צבע רבות. להלן מספר טיפים לשימוש באריחי משושה: שמור על צבעי הדיס והאריחים מנוגדים. שימוש בדיס כהה ואריח בהיר יגרום לעיצוב להתבלט יותר.

השתמש בשניים או שלושה צבעים שונים בתבנית שלך. לאחר מכן, חזור על התבנית שלוש פעמים. זה נותן לך מראה ייחודי ומרגיע. אתה יכול גם להפוך דפוס משושה למעניין יותר על ידי הארכת אריחי המשושה. אריחי המשושה המוארכים ייראו כמו דפוס גדר כלונסאות.

דפוס הריצוף יכול להתבסס על משושים רגילים או אריחים משולשים כפולים. ניתן לעוות אריחים משושים לדפוסים תלת כיווניים ארבע-כיווניים כיראליים. בנוסף, כמה משושים ייראו כמו מקביליות. אם אתה מחפש סימטריה, נסה להשתמש בתבנית שברון. יש לו סימטריה (22*) ו עמ ' 1 (מעלות).

לפני שתתחיל בפרויקט דפוס המשושה שלך, וודא שיש לך את החומרים הדרושים והחומרים המשלימים. אריחים משושים יכולים להיות מסובכים להתקנה, ולכן עדיף לשכור אריח מקצועי. בדרך זו, אתה יכול לקבל יותר זמן להתמקד בהיבטים אחרים של הפרויקט שלך.

דפוס המשושה הוא עיצוב נצחי ששימש במשך מאות שנים. הוא שימש בימי הביניים וממשיך לשמש באדריכלות ועיצוב פנים. נוצרים קדומים השתמשו בעיצוב זה כאמצעי לתעל את עזיבתם מהחיים. דתות אחרות טוענות כי הצורה מייצגת שישה ימי יצירה או שבעה ימים.

האם אריחי משושה עמידים?

בחירת אריח בעל דפוס משושה יכולה להיות מסובכת, אך ישנם כמה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני שתקבל את החלטתך. ראשית, וודא שאתה בוחר אריח עמיד בפני שריטות ובלאי. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מראה האריח. לדוגמה, ייתכן שתרצה אפקט דמוי אבן, או מראה מודרני יותר. כך או כך, אריחים משושים יכולים לספק גימור נהדר.

בגלל עמידותם, אריחי משושה משמשים לעתים קרובות למדרכות במרכזי ערים ועל גגות. המשטח החלק והצבע הבהיר של אריחי המשושה הופכים אותם לאידיאליים לאזורים בעלי תנועה גבוהה, כמו שבילים. אתה יכול גם להשתמש בהם ככיסוי אחורי במטבחים, מכיוון שיש להם משטח למינציה קל לניקוי.

אריחים אלה מגיעים גם במגוון צבעים ודוגמאות. לחלקם ברק מתכתי, בעוד שאחרים בגימור מט. ישנם גם סוגים רבים ושונים של אריחי משושה זמינים. בחירה פופולרית עבור חדרי אמבטיה הוא אריח משושה עם מגוון רחב של דפוסים. ניתן לשלב אריחים משושים עם דפוסי אריחים אחרים, כגון רכבת תחתית ואריגת סלים.

אם אתה משתמש באריחי משושה במטבח שלך, עליך לבחור באלה עמידים. אריחים הרגישים לשריטות אינם בחירה טובה לאזור זה, מכיוון שכיסאות וחפצים יכולים ליפול עליהם. הם גם צריכים להיות עמידים במים, כמו נשפך יכול לגרום בלגן עליהם. לכן, עליכם לחפש את אריחי המשושה האיכותיים ביותר.